utorak, 6. rujna 2016.

Veliki Drgomalj, rujan 2016.

Za sve one koji dolaze automobilima za početnu točku uspona može se koristiti parkiralište ispred vojarne u Delnicama na kojem se nalazi prvi smjerokaz za Veliki Drgomalj. Staza vodi asfaltnom cestom uz ogradu vojarne. Na prvom križanju završava asfaltna cesta i istaknuti su smjerokazi. Ovdje treba skrenuti lijevo i nastaviti put širokom makadamskom cestom sve do slijedećeg  smjerokaza (do ovog mjesta može se doći automobilima, za one koji vole kratiti put), kod kojeg se napušta cesta i skreće na građeni šumski put koji postepeno prelazi u planinarsku stazu. Dobro ugaženom planinarskom stazom stiže se na vrh. Staza je dobro označena  i vodi kroz visoku šumu skoro cijelim svojim dijelom sve do izlaska na vršni travnati greban.

Parkirališta za automobile ispred vojarne. Desno cesta prema vrhu.

Prvo križanje, nastavak puta lijevom makadamskom cestom.

Drugo križanje putova, nastavak desno na građeni šumski put.

Izlazak na travnati vršni greben.

Vrh Veliki Drgomalj, 1154m.