subota, 3. listopada 2020.

Biokovo i Zagora - Rilić - Drveničke stine - vrh Sokolić, rujan 2020

Drveničke stine sa vrhom Sokolić 788m nalaze se na južnom dijelu masiva Biokovo na planini Rilić. Obzirom da nam je smještaj bio u hotelu Hani u Drveničkoj Gornjoj vali odavde nam je bila i polazna točka za ovaj uspon. Početak je bio odmah iza hotela pa između kuća, to nije označena staza nego kratica sve do izlaska na cestu i dalje prateći smjerokaze i planinarske oznake sve do vrha. Sva križanja su dobro označena smjerokazima. Nakon napuštanja široke ceste označena planinarska staza vodi najprije kroz nisku borovinu i kasnije serpentinasto sve do prijevoja. Tijekom uspinjanja otvaraju se sve ljepši vidici prema Drveniku i okolnim mjestima te na Hvar. Staza je lagana i nije zahtjevna za hodanje sve do prijevoja. Na prijevoju za vrh Sokolić skreće se lijevo a na stijeni stoji upozorenje „opasno“, nastavak puta sve do vrha je zahtjevan jer nema izgrađene i vidljive staze nego se hoda savladavajući put s kamena na kamen između oštrih škrapa pa treba biti oprezan i spretan. Prateći markacije najprije se stiže do Bezimenog vrha na 762m i nakon blagog spuštanja uspinje se na vrh Sokolić. Niska i gusta makija dodatno otežavaju savladavanje i inače stjenovitog puta. Na vrhu se na stijeni nalazi natpis imena te žig.

Prijelaz preko asfaltne ceste

i nastavak građenim putom

sve do prvih kuća.

Sve križanja dobro su označena.

Ulazak na planinarsku stazu.